Kermis organiseren

Kermis organiseren

Een kermis organiseren is een vak apart elke kermis is immers uniek. En wij zitten al meer dan 60 jaar in dat prachtige vak.

Bij het organiseren van een kermis kunnen wij u écht alles uit handen nemen. Van de indeling van het terrein, de keuze van attracties, het opstellen van overeenkomsten met exploitanten, het aanvragen van de vergunningen tot de promotie van de kermis en uw gemeente.

Vóór elke kermis worden afspraken gemaakt met opdrachtgever en overige betrokken partijen. Na de kermis worden deze afspraken met alle betrokken partijen geëvalueerd. Zo nodig worden de gemaakte afspraken bijgesteld. Het voordeel voor de opdrachtgever is dat de eigen organisatie minder wordt belast. U huurt immers onze deskundigheid in, waardoor de werkzaamheden van uw eigen organisatie beperkt blijven tot het leveren van hand – en spandiensten.

Kortom kermis organisatie van A tot Z. Van stroomvoorziening, BHV en EHBO, tot het promoten van uw evenement.  Wij denken gewoon graag met u mee.

Liever een gedeelte organiseren? Ook dat is natuurlijk mogelijk. We stemmen dan aan de voorkant onderling af wie welke taak op zich neemt.

Bent u op zoek naar exploitanten voor uw kermis? Bezoek dan onze kermisexploitatie pagina. Wilt u slechts één specifieke attractie huren? Bekijk dan onze attracties.

Contact

Neem via deze weg contact met ons op. Heeft u een dringende vraag of een spoedgeval? Bel dan naar het onderstaande nummer.

Kermisbureau Ockers V.O.F.
Nieuweweg 241
6603 BM, Wijchen
Nederland

M: mail@kermisbureauockers.nl
T: +31 (0) 24 64 17 079

KvK: 10015377
IBAN: NL34 RABO 0158 6447 86

Stuur ons een bericht